asexualityresources:

Because nobody deserves to feel alone.

asexualityresources:

Because nobody deserves to feel alone.

Anonymous;
Fuck boy huh? Lol clever carpet Carpet muncher. Kill yourself. Bitch how yo hair natural but yo sexual orientation not? Daddy issues? Were you raped or molested? Orrrrrrrrrrrrr let me guess.. the certified Mentally Retarded Answer : "I was born like this" FUCK who all supporting this bullshit blog you could NEVER be revolutionary. Them white people you "embarrassed" shouldn't feel that slighted. You an the rest of you gay hoes is the real embarrassment.

iridessence:

quantumaviator:

jnc-ink:

black--lamb:

OOOOOOOOOOOOOOO IS YOU MAD???!

OR NAH?!

IS YOU MAD THOUGH!!!!??

OR NAAAAAHH??

MY NIGGGGAAAAAAA

IS YOUUUUU MAAAAAAAAAAADDDDDDDDD???????

YOU MAAADD THOUGH!!!!! OOOOOOOOOO!!!!YOU MADDDDDD

OOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

HE MAD YALL!!!!!!

SAKHFHASKHEWIRHEAIBFIEHFQ!!!

Perfect response

the best fucking response ive ever seen

i love the motion blur. i can feel the movement. so important.

notmargaery:

*university voice* unfortunately… we have too much money… so we have to raise tuition so we can build a place to keep all the other money in… so sorry unavoidable

froganmeeman:

Usually band members enforce their fans to buy their music…then there’s Brendon Urie

froganmeeman:

Usually band members enforce their fans to buy their music…then there’s Brendon Urie

4gifs:

Go away kid I’m trying to be fabulous. [video]

4gifs:

Go away kid I’m trying to be fabulous. [video]

leviswaxedass:

dahniwitchoflight:

leviswaxedass:

disneydamselestelle:

scottylubemeup:

THIS WAS A CHILDRENS MOVIE

A CHILDRENS BIBLE MOVIE

( ͡° ͜ʖ ͡°) Amen

FUN FACT: in hebrew, “feet” is a euphemism for genitals.

so if you ever see “washing feet” in the bible, it, uh. yeah.

(source is my old bible class textbook which i don’t have on me anymore :( )

HOLY SHIT WHAT

I MEAN CORRECT ME IF IM WRONG BUT I SWEAR TO GOD I REMEMBER READING A STORY IN THE BIBLE WHERE JESUS CLEANED THE ‘FEET’ OF A LADY PROSTITUTE INFRONT OF HIS TWELVE DISCIPLES WHO GOT SERIOUSLY GROSSED OUT. THEM GETTING REALLY SUPER GROSSED OUT BY THAT NEVER MADE SENSE TO ME UNTIL NOW.

JESUS CHRIST JESUS.

YOU NASTY.

#WHAT ARE YOU SUPPOSED TO DO WHEN JESUS IS THE ONE WHO NEEDS JESUS

THAT HASHTAG I”m—-—

styleswanky:

mom, dad, im gay. im very gay. haha tricked you i mean gay as in happy. pretty happy to have another mans dick in my ass